sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Konservatiiviset rakastavaiset keskustelevat

<Tuija Tiukkapipo> Olen niin iloinen, että olen tavannut miehen, joka arvostaa perinteisiä arvoja.
<Mikko Maskuliini> Samoin. Olen tavannut kymmeniä naisia eikä yhdelläkään ole ollut sydän niin kohdallaan kuin sinulla.
<Tuija Tiukkapipo> Kymmeniä naisia? Siis oletko harrastanut seksiä niin monen naisen kanssa?
<Mikko Maskuliini> No miehenhän kuuluu levittää siementään.
<Tuija Tiukkapipo> On tärkeää, että että voimme jakaa tehtävät luonnollisella tavalla!
<Mikko Maskuliini> Edellinen tyttöystäväni ei suostunut edes tiskaamaan
<Tuija Tiukkapipo> Etkö sinä edes tiskaa?

<Tuija Tiukkapipo> Minä olen niin huono vaihtamaan sulakkeita. Vihdoinkin talossa on tekninen ihminen.
<Mikko Maskuliini> Serkkuni on sähkömies. Hän lupasi jo auttaa kaikissa ongelmissa.
<Tuija Tiukkapipo> Sinä varmaan vaihdat auton renkaat, kun minä olen niin heiveröinen, etten jaksa niitä nostella.
<Mikko Maskuliini> Minulla ei ole autoa, mutta luen paljon autolehtiä. Voin varmaan käyttää sinun autoasi jos heitän sinut töihin aamuisin?

<Tuija Tiukkapipo> Tiedätkö, aiemmat mieheni ovat olleet huonoja rakastajia.
<Mikko Maskuliini> Tyttöystäväni ei suostunut ikinä ymmärtämään, että naisen orgasmi ei ole tarpeellinen. Hän valitti, että ajattelen vain itseäni.
<Tuija Tiukkapipo> Minä olen aika viriili.
<Mikko Maskuliini> Viriilit naiset ovat siitä hyviä, että he ovat aina valmiina.

<Mikko Maskuliini> Kun saamme lapsia, haluan, että jäät kotiin lasten kanssa. Minä tuon leivän pöytään.
<Tuija Tiukkapipo> Eihän sinulla ole töitä.
<Mikko Maskuliini> Sinun ei tarvitse siitä huolehtia. Kunhan huolehdit lapsista.
<Tuija Tiukkapipo> Mutta minä ansaitsen tällä hetkellä yli 5000 euroa kuussa.

<Mikko Maskuliini> Minä olen luonteeltani johtajatyyppi. Tahdon sanoa viimeisen sanan.
<Tuija Tiukkapipo> Se on hyvä idea, mutta muista, että sinä olet käynyt ammattikoulun ja minä olen maisteri. Voin tietää monista asioista enemmän kuin sinä.
<Mikko Maskuliini> Mutta sinä et osaa käyttää sitä tietoa.
<Tuija Tiukkapipo> Kerrottiinko niin raksalla?
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti